Cégalapítás

átfogó szolgáltatás

CÉGALAPÍTÁS, VÁLLALKOZÁSTÁMOGATÁS ÉS TARTÓZKODÁSI ENGEDÉLY

Egyedülálló, átfogó szolgáltatást nyújtunk a Magyarországon munkát vállaló vagy vállalkozást vezető külföldiek számára.

Miért Magyarország?

  • Gyors és egyszerű cégalapítás: akár 4-5 munkanapon belül
  • Alacsony társasági adó: mindössze 9%, Európában a legalacsonyabb
  • Európai adószám azonnal: nincs várakozás, sem különleges követelmények
  • Alacsony alaptőke, melyet nem is kell befizetni
  • Költséghatékony cégalapítás és -fenntartás
  • Központi helyen az Európai Unió / a schengeni övezet szívében, remek infrastruktúrával
  • Vízum vagy tartózkodási engedély egyszerűen, minden nemzetiségnek

amiben segíthetünk

Teljes körű szolgáltatást nyújtó csomagjaink:

1. Cégindítás – alapítás és első év

A csomag tartalmaz mindent, amire szükség van egy magyarországi vállalkozás megalapításához és működtetéséhez:

  • cégalapítás (bejegyzés személyesen vagy meghatalmazással)
  • regisztrációs illeték
  • helyi és EU-s adószám
  • asszisztencia a bankszámlanyitáshoz
  • dokumentáció angol és magyar nyelven (további nyelvek felárral)
  • székhelycím Budapest központjában, egy évre
  • posta kezelése és továbbítása, egy évre
  • induló könyvelés (kötelező regisztráció a hatóságoknál)
  • adóazonosító jel és TB-szám az ügyvezetőnek
  • kamarai regisztráció (és tagdíj)

Szükséges idő: regisztráció az aláírást követően akár 4-5 munkanapon belül

Egyéb várható költségek: könyvelés (havi 200 eurótól, a vállalkozás méretétől és forgalmától függően); engedélyek (szükség szerint); magyarországi látogatás (mivel bankszámlanyitás csak személyesen lehetséges);

2. Tartózkodási engedély vállalkozás működtetése révén – első év

Az egyik legkeresettebb csomagunk, mely magába foglalja egy magyarországi vállalkozás megalapításának és kezdeti működtetésének költségeit, illetve mindent, ami az ügyvezető tartózkodásiengedély-kérelméhez szükséges:

  • cégalapítás (bankszámlanyitás, adószám, ügyintézés)
  • székhely (egy évre, a posta kezelésével és továbbításával)
  • üzleti terv készítése, ami a tartózkodási engedélyhez szükséges (az ügyféltől kapott adatok alapján)
  • adóazonosító jel és TB-szám a vállalat ügyvezetőjének
  • ingatlankeresés (megfelelő lakóhely a tartózkodási engedély megalapozásához)
  • tartózkodásiengedély-kérelem (a benyújtandó iratcsomag összekészítése)
  • meghívólevél (a bevándorlási hivatal hitelesítésével)

Szükséges idő: cégalapítás aláírás után akár 4-5 munkanapon belül; tartózkodási engedély 1-3 hónapon belül

Egyéb várható költségek: könyvelés (lásd fenn); piackutatás, iroda- vagy raktárkeresés és bérlés, alkalmazottak és befektetés; lakóingatlan vételi vagy bérleti díja; magyarországi utazás (mivel bankszámlanyitás csak személyesen lehetséges); a kérelemhez szükséges iratok beszerzésének és fordításának költségei (kb. 100-200 euró)

3. Munkavállalási engedély nagyvállalatoknak

Külföldi szakembereket hozna magyarországi vállalkozásába? A WORKSEU Kft. nem csak a külföldi munkavállalók számára szükséges tartózkodási és munkavállalási engedélyek megszerzésében nyújt támogatást, hanem akár az egész projekt megszervezésében: segítünk kijelölni a részfeladatokat és mérföldköveket, valamint kialakítani az ütemtervet. Mivel a munkavállalási engedély megszerzése akár 70 napot is igénybe vehet, a projekt alapos előkészítése nélkülözhetetlen a munkatársak zökkenőmentes relokációja és a vállalat gördülékeny működése érdekében.

4. Könyvelés és pénzügyi szolgáltatások

Szolgáltatásaink között szerepel a könyvelés, a bérszámfejtés, az év végi beszámolókészítés, valamint a nemzetközi adózásra és az egészségügyi hozzájárulás megfizetésére vonatkozó tanácsadás. Sokéves szakértői tapasztalatunk bármely külföldi tulajdonú magyar KKV számára elérhető, és örömmel segítünk, hogy ne egyszerűen jogkövető módon, hanem költséghatékonyan és sikeresen működjön Magyarországon.

5. Relokáció családoknak

Amennyiben Magyarországon alapít vállalatot, a cégben betöltött ügyvezetői szerepe révén bármely ország állampolgára jogosult lesz arra, hogy tartózkodási engedélyt szerezzen. Ha az ügyvezető szeretné magával hozni a házastársát és a gyermekeit, a család számára is teljeskörű szolgáltatást nyújtunk, beleértve a tartózkodási engedéllyel kapcsolatos ügyintézést és minden egyéb szolgáltatást, amely megkönnyítheti a költözést. Ha ír nekünk, örömmel adunk árajánlatot a teljes családnak.

6. Hosszú távú támogatás és egyéb szolgáltatások

A WORKSEU Kft. széleskörű támogatási, tanácsadási és szervezési szolgáltatásokat nyújt, hogy bármely magyarországi tevékenységében segítse ügyfeleit. Számos területen dolgozunk nagy gyakorlattal, úgymint: titkárnői szolgáltatás, engedélyeztetés, piackutatás, partnerkeresés, toborzás, üzleti kapcsolatok kialakítása, pénzügyi tervezés, befektetések lebonyolítása. Ügyfeleink részére akár felszerelt irodát is tudunk biztosítani, akár hosszú távra, akár csak egy-egy találkozó vagy feladat lebonyolítására, illetve szükség esetén a saját iroda kiépítésében is szívesen segítünk. Ennek első lépésként egyik munkatársunk feltérképezi az Ön igényeit, és válaszol minden felmerülő kérdésére.

7. Tartózkodási engedély ingatlanbefektetéssel

Alapítson magyarországi céget, vásároljon kiadható ingatlant legalább 240.000 euró értékben, és szerezzen tartózkodási engedélyt magának és családtagjainak! Az ingatlan kiadása stabil jövedelmet biztosít, az aktív vállalkozás működtetése pedig jogalapot képez az engedélyek megszerzésére.

  • Befektetés: legalább két ingatlan megvásárlása, összesen 240.000 euró értékben
  • Cégalapítás, az első évben ügyintézés, jogi és személyi asszisztencia a WORKSEU Kft. munkatársaitól: 20.000 euró

Ha érdeklődne, vagy már most konkrét elképzelése van, vegye fel velünk a kapcsolatot (a telefonszámon és az e-mail címen angolul és magyarul tudunk kérdéseire válaszolni)!